Časté dotazy

Kdy mi dorazí objednané zboží?

Objednávky vyřizujeme ihned a odesíláme do 2 pracovních dnů v případě, že je objednané zboží skladem. Poté už záleží na tom, jakého si zvolíš dopravce. Jakmile předáme zásilku dopravci, přijde ti e-mail se sledovacím číslem zásilky.

Jak dlouho trvá vyrobit dres s vlastním potiskem?

Dres s vlastním jménem a číslem zadáváme do výroby hned po zaplacení objednávky. Výroba dresů na zakázku trvá cca 3 týdny (21 pracovních dní). Záleží, zda se jedná o dres tištěný nebo o dres vyšívaný. Před objednáním dresu dbej na správné vyplnění velikosti, čísla i jména. Dresy s vlastním potiskem nelze vyměnit ani vrátit.

Co mám dělat, když mi oblečení nesedí?

Veškeré zboží, kromě dresů na přání, je možné do 30 dnů od data doručení vrátit či vyměnit. Zboží spolu s dokladem o zaplacení musí obsahovat originální etikety, nesmí být nošené. Můžeš ho vrátit buď poštou či osobně na kamenné prodejně Fanshopu.

Jakou velikost mám zvolit?

S výběrem správné velikosti ti pomůže velikostní tabulka, kterou najdeš u každého produktu. Většinou se jedná o unisexové produkty, proto pečlivě tabulku prozkoumej.

Je všechno zboží, co vidím na eshopu skladem i na kamenné prodejně?

Ano, vše, co vidíš na eshopu najdeš i na kamenné prodejně našeho fanshopu v Home Credit Areně.

Lze si nechat podepsat nějaký merch?

Bohužel, nyní neposkytujeme možnost zajistit podpis hráčů. Několikrát do roka máme autogramiády, kde ti hráči rádi dres či jiný produkt podepíší.

Je možná rezervace produktů?

Rezervace produktů není bohužel možná.

Musím být u vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

Ne, k nákupu na našem e-shopu není registrace povinná. Registrace je však výhodná pokud nakupuješ častěji, pokud nechceš pokaždé vypisovat fakturační či doručovací údaje nebo pokud chceš mít uložené doklady k tvým objednávkám.

Jak koupit a využít dárkové poukazy?

Na našem eshopu i fanshopu najdeš dárkové poukazy v hodnotách 200, 500 a 1000 Kč. Poukazy však lze uplatnit pouze v kamenné prodejně našeho fanshopu v Home Credit Areně.

Jak reklamovat zboží?

Pokud se ti zboží zakoupené na našem e-shopu během záruční doby například rozbije nebo rozpáře, je možné ho reklamovat. Napiš na fanshop@hcbilitygri.cz a my ti se vším pomůžeme a najdeme nejlepší řešení problému.

Co dělat, když mi přijde poškozené zboží ovlivněno dopravou?

Pokud ti od nás přijde rozbitá např. sklenice či talíř, postupuj podle následujícího návodu. Kontaktuj tebou zvoleného dopravce a poskytni mu číslo zásilky, kopii faktury, kterou jsme ti zaslali e-mailem a následující fotky:

  • vnější obal zásilky
  • detail obalu v místě poškození
  • štítek na krabici
  • výplň krabice
  • poškozené zboží

Název dopravce najdeš na štítku na krabici. Vyjádření k tebou reklamované zásilce nám zašle dopravce a my poté s tebou dořešíme reklamaci.

Proč musím dresy na přání platit předem?

Dresy s vlastním potiskem je nutné uhradit předem pomocí platby kartou, a to z důvodu zajištění personalizace zboží.

Jak uplatnit slevu na permanentku?

Pro uplatnění slevy napiš číslo permanentky do pole UPLATNIT SLEVU na našem eshopu. Sleva bude automaticky načtena.

Jaké jsou možnosti platby a doručení?

Objednávku je možné uhradit těmito způsoby:

  • Online platba kartou
  • Na dobírku při doručení zboží

Na výběr je z několika dopravců – Česká pošta, Zásilkovna, DPD.

Fanshop v Home Credit Areně je otevřený každý den?

Ano, každý pracovní den od 9–12 a od 13–18, a během akcí konaných v Home Credit Areně.

Jak můžu fanshop kontaktovat?

Můžeš se s námi spojit telefonicky 489 201 113 nebo mailem fanshop@hcbilitygri.cz.

Chybí ti ve fanshopu nějaký produkt?

Pokud ti chybí ve fanshopu nějaký produkt, který je například vyprodaný nebo máš nápad na úplně nový produkt, napiš nám na e-mail fanshop@hcbilitygri.cz. Budeme rádi za tipy a nápady.

)