Doprava a platba
Ceník za přepravní náklady a dobírku je uveden v tabulce níže.
- Osobní odběr s platbou v hotovosti na místě zdarma.
- Doručení do oběrného místo Zásilkovny od 89 Kč
- Doručení Českou poštou od 95 Kč
- DPD kurýr po celé České republice od 135 Kč.
- DPD kurýr s platbou kartou online po celé Slovenské republice za 290 Kč.
- DPD kurýr s platbou kartou online po celém Německu za 310 Kč
- DPD kurýr s platbou kartou online po celém Polsku za 365 Kč
- Při objednávce nad 1000 Kč doprava zdarma
Zaslání zboží službou DPD
Doručení balíku:
- Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání. Oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.Z
- Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den.
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky. Zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Komunikace s DPD:
- Pro komunikaci s DPD používejte výhradně číslo zásilky.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je kupující povinen neprodleně oznámit e-mailem na adresu fanshop@hcbilitygri.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento do 24 hodin zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu. Pokud převzetí zásilky kupujícím od dopravce je stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození zásilky nemá kupující žádný nárok.